Nya köp av produkter !

Jag har tyckt alla Low carb mixar inte fallit i min smak förutom en speciell spagetti ( dreamfields) som smakar som vanlig pasta. Jag köpte mer av den spagettin, makaroner och sedan lasagneplattor!!!!!!
Asså lasagne är min absoluta favorit rätt!

Jag köpte också proteinfrallor som var färdigbakade.. Gryyyymt!
En blåbärsbar också bars för att den var nedsatt i priset.

Samt har jag köpt tortilla/pizzabotten mix som blev väldigt bra ändå tycker jag. Den hittade jag på Ica inne på NK. Märket heter blendig bliss och jag kommer absolut prova fler produkter från dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0