Motivationssamtal !

Idag var jag och tränade på Itrim Spånga :-) jag hade även ett motivationssamtal med min nya coach ! Det gick väldigt bra och ett plus var att jag gått ner 1 kg under senaste veckan och är näääästan på ett normalmått i midjan. Eller normal och normal, det kvinnor ska ha som maxmått :) vi pratade om allt möjligt men bland annat om att jag känner mig hungrig hela tiden . Men det var tydligen normalt !:-) jag har ca 5 kg kvar till mitt mål till juli. Och jag tror art jag har en chans att nå den nu när det är finare väder och man kan vara ute och röra sig mer :-) 
Jag ser en spännande och målinriktad sommar framför mig :-)

När jag väntade på att samtalet skulle börja hittade jag en tidning där det fanns tips på vad man kunde byta ute pålägg mot. Mycket nyttigare och fräschare ! Finns en bild längre ner :) 
Och där ser ni min middag också :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0