Tufft! Men jag har viljan!!

Helgen har gått mycket bättre än förväntat! Jag har läst och hört att dag 3-4- är värst... fast jag har alltid varit så pigg!! Jag mår såååå bra!

Meeeen... har varit sötsugen ... fast det är jag alltid, så det kommer ta ett bra tag innan det minskar :P

I helhet mår jag super och längtar tills jag ska träna igen :D
Jag måste gå 7000 steg varje dag.. det har gått bra fram till helgen. Det är svårt att få ihop steg när man står vid kassan en hel dag. Jag har tagit extra promenader genom att gå till tunnelbanestationen istället för att ta bussen till Centrum. Om jag inte gort det hade jag kanppt fått ihop 2000 steg. Men som tur är har jag också en omtänksam kollega som pushade runt mig och fick mig att jobba ute på golvet och plocka disk för att jag skulle få ihop steg. Thanks! ;)

Jag fick inte riktigt ihop stegen i helgen men jag har hela veckan på mig att gå extra mycket... parallellt med att skriva tenta. Japp, vi får se hur det går!


Kommentarer
Angie

Va gullig du är, kommer alltid att puscha dig ;)

2014-01-14 @ 22:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0