Känner mina ben i kroppen ...

Jag är så otroligt glad och lättad att jag har gått ner så mycket som jag har, verkligen! Men jag har ett enda litet besvär ... Jag känner benen i min kropp! 

När jag var mullig kunde jag landa hyfsat mjukt, sitta mjukt i en stol och sova typ i fosterställnig med knäna mot varandra. Men nu... Gör det ont ! 

Att sitta ner gör nu nästan ont ibland för att jag känner min ryggrad mot ryggstödet och svanskotan mot sätet. Om jag slår i nått gör det sjukt ont !! Och min sovställning har jag fått ändra för att det gör ont att ha två beniga knän mot vanadra. 

Haha! Det här måste låta hur drygt som helst. Men jag är bara ärlig ! Who knew bones hurt so much?! ;) 

Men allt går ju att anpassas till :-) om min hälsa är bättre så kan jag väl sitta lite obekvämt ! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0