För tredje gången ... målet - fräsch brudtärna!!

Nu är jag här igen ... tjock , men inte så glad som jag var förut. Nu är jag mest tjock, trött, besviken, har ont och mår fysiskt och psykiskt dåligt över min kropp.


Jag har gjort många dieter. Det som fungerade best var Lchf och då startade jag den här bloggen i samband med det. Men efter ett halv år började jag äta sötsaker och bröd osv igen. Då fick jag panik och körde Itrim ( gick ner 26 kg). Var sååååå nöjd och glad . Har aldrig mått så bra med min kropp som jag gjorde då. Jag orkade mer, hade inte ont, jag kunde träna mer för att jag blev lättare, jag kände mig snyggare och jag blev hälsosammare. Men sen efter 2-2,5 år senare har jag gått upp allt och lite till... 

Som minst har jag haft storlek M, 42..... som störst XXL, 52.... 

Jag vill tillbaka till det minsta ! Iallafall strl 44!!!!!! 😍😍😍 

Det är som att min kropp är elastisk och bara in gå ner ett tag och sen töjs den ut igen till hur den var innan... är så trött på det!  

Men nu har jag ett mål att nå... min systers bröllop! Jag måste se lite fräsch ut!! Jag ska fortsätta efter det också ... men mitt första mål är bröllopet jag ska vara brudtärna på om 2 månader !

Så bort med allt bröd, socker, pasta och alla extra kolhydrater förutom frukt och grönsker. Jag är i Spanien nu och typ frossar för att jag vet att jag inte ska äta det sen! Fel?... Aa kanske , men jag tycker att det är gott. 
 
Jag ska träna , minst två fasta dagar i veckan !! Allt utöver det är bonus för mig. 
10.000 steg ska jag gå varje dag också !

På lördag är min första dag återigen då jag börjar om med Lchf. Hoppas det går bra denna gång ! Jag tror att jag kommer må bättre i magen då jag får ganska ont i magen av vete... vi får väl se :) 

Lycka till, till mig !! ❤ kärlek ! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0