Va sköööönt!!

Efter art ha firat morsdag med en brunch hemma hos mig, har jag känt mig svullen hela dagen. Trots att jag ändå åt vettigt ... Konstigt! 

Hursomhelst, bestämde jag och min sambo, Kristofer, oss för att gå på en Powerwalk den vägen han brukar springa. Och nu har jag precis kommit hem från en 90 minuters promenad som resulterade i 12440 steg och ca 10 km!! 

Har små blåsor på på fötterna, men who cares! Nu ska jag äta lite och duscha och sen sova gott! Kärlek till folket! 

Fight for fitness !❤️




PS. Älskar att ha mycket frukt hemma! Färgklick i rummet blir det också :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0