Helt sjukt !

Idag var jag och träna på Itrim Spånga! Jag kände hur mycket lättare det är i kroppen när jag gör övningarna! Superskön känsla :) 

Jag fick däremot ont i magen efter 2,5 varv så jag valde att gå ur cirkeln och väga mig istället ;) 

Jag har gått ner 0,8 kg sedan sist, vilket var en vecka sen :) helt ok siffra ! Väldigt bra faktiskt, eftersom jag har fastnat ett tag :-) 
Med min vikt idag, har jag totalt gått ner 22,6 kg sedan jag började Itrim i januari :-! Helt sjukt ju !!!! Fattar knappt hur mycket det är .... Jag brukar tänka i köttfärs ... 22,6 kg köttfärs ... Hahaha jaa du, det är en del köttbullar det ;) 


Jag är jätteglad och stolt ! 

Jag väntar med att lägga upp en före och efter bild tills jag har nått en speciellt mål jag har satt upp. Men då är det ett mål från då jag började förra året och vägde som mest tills mitt nya mål:-) 
Spännande ;) men jag bjuder ändå på en bild nu från idag :) ( det möjligtvis lite smalare ut på denna bild än verklighet , menmen skillnad är det i  alla fall ) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0