Känslor...

Nu har det gått några dagar från när Jah mådde som värst! Har nog aldrig mått så dåligt förr :( men jag insåg ännu mer nu hur fantastiska vänner och människor Jag har omkring mig i livet! Så himla fina och fantastiska är dom varenda en! 

Jag gick i veckan på min hälsouppföljning på Itrim .... Men mådde så dåligt att jag inte kunde ha den utan hade bara ett långt samtal med min coach . Det kändes skönt att prata av sig med henne .... 

Vi gjorde fokusmål som inte handlade om att gå mer i vikt utan att lära mig att ta en sak i taget. T.ex. Att på måndag fram till söndag är målet att träna två gånger. Veckan efter är målet att äta med Max 4 timmars mellanrum... Sen kommer nya mål hela tiden . Men då gäller det art bara fokusera på det målet den veckan .... Annars vill jag klara allt samtidigt .

Aa det har kommit fram mycket känslor denna vecka ... Jobbigt men lärorikt. 

Till och med när jag gick på mitt första pass på friskis höll Jah på att grina när vi dansade till twist And shout.... För att jag äntligen kände att Jah kunde slappna av och njuta och bara vara med mig själv en stund. Jah glömmer ofta bort att jag behöver ensamtid ibland . ..


En annan grej som hänt under veckan ät att Jah har nästa heeeelt tagit bort animaliska produkter för att se hur Jah mår ... Jag mår super i magen och energin ... Men jag har så lågt blodtryck naturligt , och när jag äter t.ex sötpotatis, bananer och mörk choklad.... Alltså saker Jah älskar och äter mycket av så sjukt det ännu mer :/ 
Men nu sitter jag och väntar på att repa med min showgrupp ... Idag blir det dans. Så Jah laddar med en sojacapuccino och saltakex för att höja blodtrycket lite ;) 


Jag mår bättre nu .... Men det är fortfarande kämpigt ... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0