Morsdag❤️

Idag är dagen då det är en högtid om att hylla våra mammor. En högtid som jag tycker ska firas för att mammor alltid är där för en, för att dom vet allt, kan nästan allt och bar oss i magen i 9 månader ! Good job! 

Min mamma betyder allt för mig! Hon är min bästa vän och min liv! Vi står otroligt nära varandra och jag vet att ingenting kommer att ändra på det :) 

Jag älskar dig mamma, och jag vet knyt vad jag skulle gjort utan dina kloka ovh uppmuntrande ord och ditt vackra ansikte och roliga skämt ! Tack för att finns ❤️😘

Så om du inte har gjort det, ut och hylla din mamma. Eller någon som du ser som en mamma till dig! Dom är värda guld!! 

Love you❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0