Vad händer ?

Förra veckan var jag otroligt motiverad och gick på mina träningspass och håll alla måltider osv. Men va fan hände de senaste dagarna ? ? 

Jag äter helt plötsligt sånt jag inte ksa äta, eller sånt som jag får äta begränsat av, det äter jag i mängder ! 
Neee jag visste att det skulle gå upp och ner med maten någongång... Men det börjar gå över styr :/ 

Nej !! Idag skriver jag tenta, tränar och äter kvarg till frukost ! Inget mera fusk! 

PS. Hatar kvarg! Men har hittat en som är god och smaksatt! Det bästa av allt är att den inte är onyttig som andra smaksatta kvargsorter kan vara, plus att det inte smakar kohage som det brukar !! Lindahls kvarg!! 




Kommentarer
Linnea

Kämpa på Nathalie, du är så grym!!!

2014-06-03 @ 10:26:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0