Efter 4,5 månader ...

Jahapp, då var jag här igen! 

Jag skriver inte mycket alls här, med det beror på många olika saker. De senaste månaderna har varit roliga, hektiska, slitsamma, motiverande, omotiverade, förvirrande, jag har varit rädd, jag har känt att jag är i en plats i livet där jag trivs bra... Och mycket mer ;) 


Jag vet inte vad jag ska börja med, men det är jag mest stolt över är min viktresa. 
Itrim har verkligen hjälpt mig förstå hur viktigt hälsan är, det handlar om stabilitet i kroppen och livet, man kan äta allt med inte alltid, och mycket mer!  

Jag började i januari och då gick det superbra! Jag gick ner väldigt snabbt med shakes och bars och det höll motivationen igång! Nu när jag har börjar äta mat också går det trögare och min motivation svajar mycket! 
Men! Det är så många som är stöttande vilket gör att jag fortsätter. Mina kollegor på jobbet, stamgäster på caféet som märker min viktnedgång, mina fina klasskamrater, min familj och bästa vänner ger mig kraft och glädje som låter min resa mot min målvikt lite lättare att nå. 

Med Itrim har jag gått ner 22 kg och jag har 13 kg kvar till min målvikt. Jag är stolt över mig själv men samtidigt rädd att jag någon gång tappar kontroll och går upp... 

Jag ska försöka skriva oftare, det hjälpte att bearbeta lite tankar som jag samlat på mig under förra månader . 

Ha det gött så länge!! 



Kommentarer
Emelie

Du är så jäkla duktig!! Inspireras mycket av dig! Keep up the good work. Puss! /Superabsorbenten

2014-05-13 @ 09:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0