Sommarvärmen är här ❤️

Åh va skönt när mitt Stockholm är grönt! 🎶 

Vad härligt det är med värmen! Man kan göra så mycket ute, som att grilla en god middag, bada i sjöar och hav, äta glass, spela kubb och andra utespel och mycket mer såklart❤️ 

Men det bästa av allt tycker jag är att sitte ute på min altan då jag har sol hela eftermiddagen. Kärlek asså! Har inte haft tid att sitta så jättemycket än, men i sommar hoppas jag på mer ;) 

Det är så mycket som händer i sommar känns det som, och jag tror det kommer bli en grym sommar ! :) sista tentorna ska in 5 juni, syrran ska ha förlovningsfest där jag är värdinna och ska sjunga med min Kristofer ❤️, vi ska till Värmland för hans lillebrors student, dom ska följa med till Stockholm och gp på förlovningsfesten, sen ska jag koppla av och jobba på café vero ❤️ 

Jag längtar till allt detta men framför allt att röra på mig mycket och förhoppningsvis nå mitt slutmål i sommar hos Itrim! 

Bild från lägerskolan med klassen! Otroligt kul och lärorikt :-) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0