Long time no see...

Nu har jag gott ner 10 kg .. Snart 11!
Jag är så stolt över mig själv att jag har lyckats hålla ut så länge som jag gjort .
Mm jag känner verkligen att detta är en livsstil nu och inte en diet!

Jag har inte uteslutit alla kolhydrater , men minskat på det en hel del. Om någon äter en krämig chokladkaka så smakar jag ! Men en bit räcker nu ... Det räcker långt . Jag känner inte att jag behöver trycka i mig bara för att det finns .

Människor omkring mig har märkt att jag har gått ner . Till och med dom som inte visste att jag gjorde nått för att gå ner. Det kändes påriktigt när jag fick höra det . Jag ser tyvärr inte själv att jag minskat ... Jag ser bara siffror på vågen. Men det motiverar mig mer att fortsätta för att tillslut se i spegeln !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0