Tankarna går ...

Jag har inte kunnat sova inatt ...

Jag somnade vid 5 om jag ens någonsin sov djupt inatt. Jag låg där i sängen och insåg hur mycket jag ville ändra min kropps liv, eller hur man ska formulera det . Det ledde till att börja tänka på rubriker och ämnen till bloggen , jag har så mycket att skriva känns det som . Så mycket att få ut , fast mest för mig själv, men vill att andra ska kunna läsa det också för att få veta allt Inom mig som jag har dolt eller bara inte berättar än . Men även kanske hjälp andra som behöver en knuff :)
Efter allt detta insåg jag att jag var tvungen att väga mig idag och det är en annan historia . Jag kan ta det i ett senare inlägg... De är det tuffaste i allt det här ... För mig .



Kommentarer
Fredrika

Natta, jag förstår att du vill må så bra du bara kan, men glöm aldrig bort att du är bäst oavsett vad ;) Jag kommer att stötta dig och om du kommer till Norpan ska jag försöka (få Robert) att laga ett lchf-recept åt dig ^^ Kram på dig

Svar: taaack freddis!härligt att jag kan lita på er!
None None

2013-01-03 @ 17:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0