Sats!

Sååå nu sitter jag här utan för en sal där alla är dränkta i svett .. Varför ?
Joo, de cyklar som bara den!

Jag har bestämt mig för att gå på gymmet sats. Jag har ett medlemskap på fittness 24/7... Men jag trivs inte där. Det finns inte gruppträning som jag egentligen är ute efter. Plus att det är lite ofräscht på vissa ställen, det luktar även salami :/

När jag kom in på sats höll jag på att gråta... De va fräscht , snyggt och hade pass!
Nu ska jag och syrran köra tillsammans.
Peppa varandra !

Kul det ska bli!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0