Oj vilket sötsug!!

Herregud vilket sötsug jag har idag!!
Jag har tänkt på chocklad sedan jag vaknade idag och påminns av det hela tiden...
Det är otroligt jobigt att motstå en perfekt skuren marabou-chokladbit som jag vet finns i tredje skåpet efter hörnet i köket, men även i andra lådan under spisen...

Det skulle vara sååå gott med en bit nu... men det är inte värt det. Jag kommer äta den , njuta i 4 sekunder och sen bara vräka i mig allt bara för att jag kan tugga typ.
Det räcker inte med att jag vet att det finns hemma utan jag sätter mig och tittar på Leilas söta jul på tv, som bakar allt jag älskar. Inte nog med det!!! Så kommer vår granne med en påse winerbröd!!!

Vad vill världen mig idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0