Middagen ...

På lördagen när vi firade mamma var det en trerättersmiddag. Först en svamsoppa, den va inga problem att äta . Sedan valde jag köttbullar och mos .. Jag åt en tesked mos och 3 av de gigantiska köttbullarna... Resten fick pojkvännen ta ;)

Maten va inte så svår att hantera. Sen kon efterrätten och vi hade två val , chokladkaka eller cremebrulee .. Jag valde den sista för att det inte är mjöl .. Tänkte att jag gjorde ett bra val när jag ändå inte tycker om brulee .... Well ...

Det va den godaste jag har ätit !! Jag tänkte bara äta halva ... Det blev hela .. Jag fuskade , men jag dog inte :p

Efter det har jag fortsatt som vanligt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0