Aldrig varit ett problem ... Men nu..

Jag har jobbar på cafe i sammanlagt 2 år ... Det har aldrig varit ett problem men att jag är omringad av allt jag tycker om och vill vräka i mig . Jag gör liksom inte det på jobbet ... ;) haha

Meeeen igååår, som var min första dag på jobbet efter att jag börjat med lchf och jag var som mest sugen på choklad, tänkte svenska folket att det var lämpligt att fråga mig om råd när de skulle välja mat eller bakverk ...

Det brukar ju aldrig vara ett problem att ge rekommendationer ..
För varje person som frågar måste jag alltså gå tillbaka till minner när jag sist åt det son jag ska rekommendera ... Tänka på hur den kändes mot min mun och tunga och sedan förklara hur god den är för att de ska välja den :p
Hahhaha vilket problem . Men jag lyckades hålla mig undan .

Senare på kvällen hade jag bokat bord på Viktoria för att fira världens bästa mamma..

Mer info om kvällen i nästa inlägg ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0