Sjuk :(

Jag är sjuk .. Sämsta ever ..
Precis när jag började komma igång med träningen och motivationen kom tillbaka.
Det värsta är att jag alltid äter mer när jag är sjuk .. Tillskillnad från andra som går ner 5 kg för att de inte äter när de är sjuka .

Varför får jag lust att äta när jag Inte mår bra ?
Frågan är om det är tröstätande ... I så fall måste jag ändra på den vanan ...
Det kan vara att jag blir lätt uttråkad när jag är sjuk också :/
Det är svårt att ändra vanor man haft så länge ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0