Planering

Detta är någonting jag har tänkt på ett tag med inte utfört . Nu gjorde jag det.
Ni vet när man köper en påse godis, chips, nötter eller vad som helst, och tänker att man bara ska äta lite grann. Kanske till och med lägger upp lite i en skål och 15 min senare sitter man med påsen i knät och det är nästan slut . Om inte så vet ni hur jag brukar/ brukade göra . Så jag tänkte att jag ska göra portionspåsar som jag kan unna mig när jag är sugen på nått gott eller vill ha ett snabbt mellanmål.
Frågan är hur länge det håller .. Men jag har gett det ett försök iallafall !
30 g nötter och 20 g mörk choklad
Det kommer kännas lyxigare och godare att äta när man vet att man inte får mer än det som finns i påsen :)
Try it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0