Feb. 06, 2013

Den senaste veckan har jag inte känt mig motiverad alls .. Hade tyvärr inte lust att skiva då . När jag tänker efter var det just då jag skulle ha fått ur mig allt för att sedan kanske få lite motivation igen .
Jag stod stilla i vikt .. Vilket kanske inte gör så mycket .. Men sen gick jag upp .. Sen ner .. Sen upp!
Fattar ingenting .. Men när jag vägde mig idag har jag gått ner mer !! 4,6 kg!
Det var på tiden ... Men jag måste inse att jag inte kan väga mig hela tiden ..

Så jag har bestämt att köra hårt med träningen och kosten och bara väga mig varannan vecka ! Jag kommer bli mer glad över resultatet efter två veckor ändå !

Men samtidigt vill jag ha kontroll .. Därför vill jag kolla vikten varje vecka . Hmm



Kommentarer
Tränings intresserad

Fortsätt kämpa på! Vågen talar inte alltid sanning. När du tränar samlar kroppen upp vatten och framförallt muskler som väger mer än fett. Vill du verkligen se resultat skulle jag föreslå att du mäter dig runt tex buken ("tjockaste" stället på magen). Kör hårt!

Svar: tack!!
None None

2013-02-06 @ 09:09:18
Andrea

Du är så duktig Natta! Jag kör också på stenhårt här i Nybro! :D Blir så motiverad av dig :) <3
Jag kör fortfarande på spegel-vågen ;) hehe bara jag ser bra ut i spegeln så är jag nöjd ^^

Lycka till och massa kramar o pussar till dig!

Svar: va duktig du är!!!:D
None None

2013-02-06 @ 10:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0