....

Nu blir ag bara trött på att inte se reslutat!

helt plötsligt har jag bara gått ner 3,1 kg... inga cm från midjan är borta...

kommer det här ens funka?...

jag tränar.. äter normalt... kanske får i mig liiite mer kolhydrater jämfört med lchf regeln...

men vadååå... det gick ju förra året. Jag kommer dock inte sluta... jag hoppas på reslutat längre fram... men om ag går upp ett kilo.. då vet jag inte vad jag ska göra..

jag har läst lite om detta.. vissa går upp och bör äta mindra nötter och mejeriprodukter... andra går upp för att de tidigare gjort svältdieter och kroppen håller på att vänja sig vid att detta är ok.. och normalt.

väldigt frustrerande..
och jag har varit nere på senaste tiden.. tappat motivation, lust ... inte bara för detta utan för plugget också.

Jag vet ju vad jag vill jobba med.. men jag känner hela tiden ångest på universitet.. är det så man ska känna inför sitt liv som student.
Ibland ångrar jag att jag inte tog ett sabbatsår efter studenten... men samtidigt hade jag bara skjutit upp på plugget ...

Jag befinner mig i en förvirrad och frustrerande situation!


Kommentarer
Anonym

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/c0.0.403.403/p403x403/19318_10151337722468279_1405417966_n.jpg

2013-02-18 @ 19:21:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0