Wow ... Kan inte fatta att jag gjorde det !

OKEJ! Så är är läget !! 

Jag har precis varit på informationsmötet på itrim ! 

Och jag skrev på avtal!! 
Så nu är jag officiellt Guldmedlem i 2 år på itrim och börjar redan med att göra ett konditionstest och en motionsintroduktion på torsdag ! 

Jag är såååå taggad!! 
Det bästa av allt är att jag fick med min fantastika pappa med mig och han ska göra detta med mig ! 

Vi två tillsammans yeyeye ;) 

Jag fick väga mig det första jag gjorde när jag kom dit. Då vägde denna våg min vikt, fettmassan, BMI osv. 

Vilken wakeup call!! Jag visste i och för sig hur mycket jag vägde men allt annat va jobbigt att se :/ 

Dom gav mig en vikt som jag kan sträva mot , men jag vill gå ner med än så :-) 

Jag är så glad för detta och väldigt motiverad ! 






Kommentarer
Emelie

Stort lycka till! Du kommer uppnå dina mål :) Kör hårt fina du :)

2013-12-12 @ 12:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0