Inga kolhydrater fram till jul!

Idag jobbade jag som vanligt blad kakor och bakverk ... Men jag äter vääääldig sällan nått .. Bara om jag delar med min kollega ibland :) 

Men idag har jag bestämt mig att det inte blir kolhydrater i form av pasta, ris, eller potatis , socker osv . 
Förutom bönor , lite andra rotfrukter och low carb bröd samt low carb nudlar .... Detta ska jag göra fram till jul! 

Om ni vill stötta mig... Fråga inte mig om jag vill smaka er bakelse , kakor osv :p Inte för att jag vill diss det ni bjuder mig ... Men nu är det dags för mig att skärpa mig ! 

Detta gör jag för att jag minns hur lätt jag kände mig sist när jag började med lchf. Jag känner att jag vill äta gott i jul ... Men varför har kag redan börjat ? Jag har ingen kontroll, jag äter godis oh peppar kakor hela tiden ! 


Jag bad min kille gömma allt godis och alla kakor vi hade i lägenheten tills jag kom hem från jobbet. Nu blir det nog lite lättare art avstå ... Men svårare att hitta nått att knapra på :p 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0