Frustration vekar leda till rekord...

Min frustration ledde till -451 kcal, 6,32km  på 43 min...

Måste säga att det är min rekord på crosstrainern ! 

Idag har jag nått illa hela dagen så fort jag tänkt på nått sött.. Vilket är sjukt konstigt eftersom jag har en sånt socker beroende så det inte är sant ! 
Det är som att jag känner äckel för vad det har gjort mot min kropp... Eller vad jag har tillåtit min kropp att bli. 

Jag måste ner i vikt ! Hav har ont i ryggen konstant och knäna ...jag vill inte att det ska gå längre.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0