Dag 3... Fruktar det värsta !

Idag är det dag 3 med itrims rivstartadiet med 600 kcal/ dagen .

Igår gick jättebra! Men alla säger att dag 3 och 4 är de värsta dagarna ... 
Som sagt är det dag 3 idag och jag ska jobba hela dagen på cafet och ikväll ska jag hem till min bästa vän som ska flytta till London och krama henne hej då :( 

Jag fruktar det värsta idag .... Tänk  om jag svimmar ... Mår illa... Magont !! 

Jag nervös för dagen ... Det skulle vara jobbigt om jag svimmade framför massa gäster .. 
Hoppas inte det händer :p 

Jag har i allfall med mig all mat för dagen som jag ska få i mig. Nu gäller det att komma ihåg tiderna jag ska äta ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0