Hur gör man ???

Jag har tappat kontrollen helt tror jag .... Igår var jag nyttig hela dagen och mådde illa Så fort jag tänkte på nått sött . Sen på kvällen vid 11 åt jag choklad och mackor helt i onödan ! 
Vad håller jag på med ?? Jag kan inte ens hålla mig en enda dag ifrån sött :/ 

Idag åt jag 2 bitar mörk choklad .. Fast det mår jag inte dåligt över . Jag tror att jag fortfarande har inställningen från lchf-perioden i mitt liv då jag bara unnade mig mörkchoklad som godis... 

Ajaaaaa ....fan va det går upp och ner men maten, känslorna och hoppet :/ 


Nu ska jag iallfall repa med min showgrupp inför vår vintershow nästa vecka ! Det ska bli kul iallfall ! 
Www.showeriet.se




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

funlight.blogg.se

Detta är en blogg som började med att handla om ett nytt liv utan kolhydrater. Tanken var att jag skulle köra stenhårt på LCHF-metoden ett bra tag och sedan se vart detta leder mig. Jag har gjort andra dieter på vägen också .... men nu är jag tillbaka till lchf ! ;)

RSS 2.0